Garanciális és garancián túli szervizelés

Röviden: ha elromlott, hívjon, és megjavítjuk vagy kicseréljük.

A szervizelés menete a következő: a hibajelenség függvényében munkatársunk a helyszínen felméri, hogy a hiba helyben javítható-e, vagy a készüléket el kell szállítania. Amennyiben a hiba helyben nem javítható, a készüléket szervizünkben vetjük alá alapos tesztelésnek, hibafeltárásnak. Amint kiderült, mi okozza a problémát, akkor már azt is tudjuk, hogyan lehet a javítást elvégezni és mibe fog ez kerülni a tulajdonosnak. Telefonos egyeztetés után állunk csak neki a hiba kijavításának, és a munka végeztével ismét telefonon értesítjük a tulajdonost, aki eldöntheti, hogy egy előre megbeszélt időpontban személyesen érkezik a készülékéért, vagy a kiszállítást és a helyszíni beüzemelést választja.

A kiszállítás és a helyszíni beüzemelés – javított készülékek esetén – Bakonycsernyén és annak 20 kilométeres körzetében díjmentes.

A szervizelési munkákat 1-4 munkanap alatt végezzük! Laptopok esetében ez a vállalási idő kitolódhat (ha az alkatrész beszerzése ennél hosszabb időt vesz igénybe).

A szervizben nyitva tartási idő nincs, amennyiben személyesen szeretné készülékét behozni, mindenképpen egyeztessen munkatársunkkal a +36/20 236 1875-ös telefonszámon.

szerviz

Hozzászólások lezárva.